The classic mini skirt for winter





     Hey!

   Have you ever had an obsession with a clothing item? What am I saying? Of course you must have had it. It's normal and it happens either because you can't afford that certain thing or you can't find it. Well, I have an obsession and I find myself struggling in the latter category.
   My obsession is a black skirt. It's mini, high waisted, really fit and it has to be made of some thick material like wool or something because it's a Winter skirt. And when I say mini, I mean really short because what's mini for others, it's knee length for me. I'm a petite girl so I need short skirts to make me look taller without having to wear high heels all the time.
   This skirt I want seems to be an average mini skirt that you could easily find in stores or online shops. But no. I've browsed the sites, I've check the stores and nothing. I'm sure I've seen it somewhere, on someone, and that I haven't imagined it. I even searched images on Google and I could barely find one that sort of matches. It's not high waisted enough and not short enough but it's close. I'll post the pic on the bottom of the post.
   You'd think such a simple skirt would be easy to find but apparently everyone is stuck on leather and prints and zippers and asymmetrical skirts. I get these are the trends now but nobody said anything about uniforms, did they? Where's the tailored mini skirt? It should be everywhere because it's a classic and nobody can look bad in it. It accentuates the waist, it makes your legs longer and slimmer and it goes with everything.
   I wish I knew how to sew. I have these lovely curtains that hang 2 meters on the floor and that extra material would make such a nice skirt:)) See? That's what an unfulfilled obsession does to people. It makes them wanna chop their curtains off:))
   I'm gonna keep looking for it and if anyone has any idea of how I can get myself one, please let me know.
   Have a great day!




     Hey!

   Ati avut vreodata o obsesie legata de o piesa vestimentara? Ce tot spun! Desigur ca ati avut. E normal si se poate intampla cand nu vi-o permiteti sau nu o gasiti nicaieri in magazine. Ei bine, eu am o obsesie si fac parte din ultima categorie.
   Obsesie mea este o fusta neagra. Este mini, cu talie inalta, stramta si dintr-un material gros precum lana sau ceva asemanator pentru ca este o fusta de iarna. Si cand spun mini, ma refer la o fusta foarte scurta pentru ca ce vine mini la unele persoane, mie imi vine pana la genunchi. Sunt o fata micuta si am nevoie de fuste scurte ca sa par mai inalta fara sa fie nevoie sa port tocuri tot timpul.
   Fusta asta pe care mi-o doresc pare a fi o fusta scurta banala si ai crede ca o poti gasi usor prin magazinele reale sau virtuale dar nu. Am cautat prin magazine si e de negasit. Sunt convinsa ca am vazut-o undeva, pe cineva, si ca nu mi-am inchipuit-o eu. Am cautat pana si imagini de pe Google si abia am gasit una care se potriveste cat de cat. Nu e cu talia foarte inalta si nici suficient de scurta dar e apropiata de ce-mi doresc eu. O sa postez poza la sfarsitul textului.
   Ai zice ca asa o fusta simpla e usor de gasit dar se pare ca toata lumea e setata pe piele si modele si fermoare si fuste asimetrice. Inteleg ca asta se poarta acum dar n-a zis nimeni nimic de vreo uniforma, nu? Unde a fusta mini croita pe corp? Ar trebui sa fie peste tot pentru ca e un model clasic si nimeni nu poate arata rau purtand-o. Accentueaza talia, alungeste picioarele, le subtiaza si se potriveste cu orice.
   As vrea sa stiu sa croiesc. Am un set de draperii dragute care atarna cam 2 metri pe jos si din materialul extra as putea face a fusta tare frumoasa:)) Vedeti? Asta face obsesia din om. Il tenteaza sa-si cioparteasca draperiile:))
   Voi continua sa caut si daca cineva are idee unde as putea sa gasesc o astfel de fusta, va rog, anuntati-ma.
   O zi minunata va doresc!
   





Labels: , , ,